Trčanje unatraške započelo je kao natjecateljski sport u New Yorku 1987. gdje se trčala dionica od jedne milje (1.6km) i od tada se održava svake godine u travnju. Danas se trče cijeli maratoni u Francuskoj i Italiji. Trčanje unazad dobro je jer:

1. pomaže sportašima da se kreću brže u različitim smjerovima.
2. troši više kalorija jer tijelo nije toliko efikasno u kretanju unazad.
3. razvija dijelove nogu koje standardni treninzi ne razvijaju.
4. jača mišiće zadnje lože, quadricepsa i listova.
5. utječe na prevenciju ili oporavak od ozljede koljena jer je kontakt sa tlom koncentriran na prednji dio stopala čime se smanjuje stres na pete.
6. utječe na opću koordinaciju, ravnotežu i osjećaj za prostor.

Ako želite probati trčanje unatrag, preporučam da krenete po travi jer zbog mekoće smanjujete stres na zglobove, a i ublažit će pad ukoliko do njega dođe. Nakon toga preselite se na atletsku stazu i koristite linije kao smjernice. Nakon što se priviknete, možete se okušati na pokretnoj traci, prvo hodajući, a onda u laganom trčanju.

Za sva pitanja o treninzima, izradi plana i programa vježbanja i prehrane, obratite se našem osobnom treneru!

Izbornik